Bossa pel portàtil
- 2 ene 2020
- 1 min de lectura
Tenia ganes de fer-me una bossa maca per dur el meu portàtil. Ho he fet amb teles japoneses i aquest n'és el resultat#lakuloma,#patchwork,#costura,#Vic,#Osona






c/. Ronda Francesc Camprodon, 12B, 08500-Vic
Comentarios