Bossa labors de Sashiko
- 5 nov 2019
- 1 min de lectura
A la Gràcia li faltava una bossa gran per venir a classe a Laku-Loma i s'ha fet aquesta tan bonica de sashiko. En te una per a cada ocasió. Felicitats!#lakuloma,#patchwork,#costura,#Vic,#Osona







c/. Ronda Francesc Camprodon, 12B, 08500-Vic
Comentarios