Coixins!
- 15 jun 2019
- 1 min de lectura
I que me'n dieu d'aquests 2 coixins fets per la Tere aplicats amb punt de fistó?. Jo els trobo que fan molt de goig! Felicitats Tere!#Lakuloma,#patchwork,#costura,#Vic,#Osona






c/. Ronda Francesc Camprodon, 12B, 08500-Vic
Comentarios