Coixí Sashiko
- 29 sept 2018
- 1 min de lectura
Continuem fent coses a Laku-Loma i desprès de molts dies de poques noticies ens estrenem amb aquest preciós coixí de sashiko brodat per la mare de la Remei i acabat per ella. Felicitats a les dues! us ha quedat molt bé.·#Lakuloma,#patchwork,#Vic,#Osona

























Comentarios